Nu har vi bokat in en liten resa i slutet av november. Det blir jag, min man, sonen och min mamma som åker till Göteborg för att gå på Jul på Liseberg!
Vi tänkte åka upp på en fredag och sova över på Lisebergs Bed & Breakfast, gå på julmarknaden och sen på lördagen när vi ska köra hem så kör vi inom ULLARED!
Underbart ska det bli!
 
 
Jag älskar julmarknader, det finns nog nästan inget annat som ger mer julstämning än det. Alla underbara dofter, fina ljus, folk är glada, det är en perfekt kombination. Och Ullared är ju absolut inte fel det heller :)
Ser verkligen fram emot det!

2 kommentarer

Michelle

19 Sep 2013 22:06

Låter som en mysig liten semester! :)

Svar: Ja visst gör det :) Tack för kommentaren förresten :)
gabbysjul.blogg.se

Victorias Jul

21 Sep 2013 17:20

Vad mysigt det låter. Blir lite avundsjuk på dig som får åka till Ullared och Lisseberg men jag får iofs åka till London så jag ska inte klaga

Kommentera

Publiceras ej